03 | 04 | 2019
Siekdama skatinti turizmą Kosta Blankoje, praėjusią savaitę bendrovė "Esphouses" [ https://www.esphouses.es ] dalyvavo MITT mugėje Maskvoje. Tai vienas svarbiausių turizmo renginių Rusijoje, į kurį susirenka įvairūs svarbūs nekilnojamojo turto sektoriaus dalyviai ir kuriame dalyvauja daugiau nei 90 000 lankytojų ir 3 000 dalyvių. Renginyje dalyvavo nekilnojamojo turto ir statybų bendrovės generalinis direktorius Andresas Čepkauskas. Prie jo prisijungė garbingi Alikantės provincijos institucijų atstovai, tokie kaip Guardamar del Segura merė Carmen Verdú ir Valensijos regiono turizmo ir prekybos sekretorius Daniel Marco. Geras pavyzdys, kaip įmonė gali įsitvirtinti šalyje ir dirbti kartu su institucijomis Kosta Blankos prekės ženklo labui. Rusija yra viena iš rinkų, iš kurios į Valensijos bendruomenę atvyksta daugiausia turistų. Be to, 87 % šių Rusijos turistų atvyksta į Alikantės provinciją. Dėl šios priežasties Guardamar ir Altea miestuose įsikūrusi nekilnojamojo turto bendrovė "Esphouses" norėjo dalyvauti šiame renginyje. Ir tai ji padarė ne tik norėdama paremti tokių institucijų, kaip Guardamaro rotušė, vykdomą reklamą, bet ir aptarti su politiniais atstovais įvairius klausimus, kurie palengvintų potencialiems lankytojams planuoti savo viešnagę. [ESPHUSES, Guardamaro prekės ženklas, Alikantės provincijos prekės ženklas Šia prasme "Esphouses" direktorius Anrius Čepkauskasel paaiškino, kad "šiame renginyje atvykome ne tik reklamuoti Guardamaro turizmo. Mes taip pat pasinaudojome savo viešnage, kad su mugėje dalyvaujančių institucijų atstovais aptartume įvairius klausimus, susijusius su vizų ir leidimų gyventi išdavimo mūsų klientams pagreitinimu, nes manome, kad kuo labiau palengvinsime šias procedūras, tuo daugiau lankytojų pritrauksime į Kosta Blanką". "Esphouses" turi biurus Guardamare, Altea ir Maskvoje, o jos tarptautiniai klientai daugiausia atvyksta iš tokių šalių kaip Rusija ir Belgija. Dėl šios priežasties nekilnojamojo turto bendrovė nusprendė dalyvauti MITT mugėje [ https://www.feriasinfo.es/Mitt-M5732/Mosc.html ] , kuri šiemet vyko jau dvidešimtą kartą ir tapo svarbiausia šalyje. Renginio metu provincijos turizmo taryba kelionių organizatoriams, sektoriaus specialistams, įmonėms ir Rusijos žiniasklaidai pristatė plačią ir įvairią Kosta Blankos pasiūlą, kuri sulaukė didelio renginio dalyvių susidomėjimo. Prekybos mugės, pramonės parodos ir verslo susitikimai atlieka svarbų vaidmenį užmezgant verslo ryšius ir kuriant veiksmingą kontaktų bazę. Darbuotojai ar partneriai gali įgyti patirties ir kreiptis į konkurentus, kad patobulintų savo produktą. Priežastys, kodėl ESPHOUSES dalyvauja didžiausiose nekilnojamojo turto mugėse Jos suteikia puikias galimybes užmegzti ryšius. Mugėse susitinka ir bendrauja įvairių įmonių darbuotojai ir specialistai. Jie gali pasidalyti savo patirtimi ir ideologijomis. Tos pačios įmonės arba skirtingų įmonių specialistai susitinka ir turi galimybę apsikeisti kontaktiniais duomenimis. Jie gali išsamiai papasakoti apie savo įmones ar prekių ženklus. Tokiu būdu prekių ženklai gali įgyti populiarumą, o tai yra rinkodaros metodas. Prekybos mugės yra puikus būdas susipažinti su naujais žmonėmis, kurie gali būti potencialūs klientai, galima gauti tiekėjų ir atpažinti naujus talentus, kurie gali prisijungti prie bendrovių. Vietoj susitikimų telefonu ir internetu dominuoja susitikimai akis į akį, kurie sukuria įspūdį. Mugėje stendai, daugybė klientų, kurie lankosi mugėje, vyksta verslo veikla. Rinkodaros komandos visada ieško būdų, kaip reklamuoti savo prekės ženklus. Mugėje komandos gali būti dalyviai arba lankytojai. Abu būdai padeda didinti ir plėtoti prekės ženklo vertę. Tarkime, jei rinkodaros komanda rengia jūsų prekės ženklo stendą, ji gali pritraukti naujų klientų, pasitelkdama šviežias idėjas. Įvaizdį kurti padės prezentacijų, banerių, plakatų, brošiūrų ir kt. kūrimas. Jie taip pat gali dalyvauti mugėje kaip žiūrovai ir reklamuoti savo prekės ženklą dėvėdami marškinėlius, remdami renginį ar kai kuriuos stendus ir bendraudami su įvairiais žmonėmis. Jos yra ideali vieta mokymams Prekybos mugės yra mokymosi centrai. Įmonės į parodas siunčia savo labiausiai patyrusius ir kvalifikuotus darbuotojus. Kai kurios organizacijos rengia diskusijų ir žinių perdavimo sesijas. Kai kurios įmonės siūlo intensyvius mokymo kursus. Dalyvaudami šiuose renginiuose galėsite gerai susipažinti su naujausiomis technologijomis ir įgūdžiais. Kompozicinių ir pažangiųjų medžiagų paroda - tai pavyzdys, kur vyks mokymo sesijos, diskusijos apie gaminius, tinklus, sprendimus ir naujausius pramonės pasiekimus. Jos palengvina klientų ir tiekėjų įsigijimą Mugėse dalyvauja tiekėjai, platintojai, darbuotojai, darbdaviai, rinkodaros vadovai, klientai ir kt. Auditorija yra labai plati, todėl galima įsigyti naujų klientų, susitarti dėl naujų sutarčių ir užmegzti partnerystę. Kadangi tai yra tiesioginis susitikimas akis į akį, klaidų nebus, o projektams galima suteikti unikalią formą. Galima gauti investicijų grąžą už eksponuojamus produktus, kurie teikia naudą organizacijoms. Tai padeda palaikyti ryšį su rinka Stebėsenos ir tyrimų tikslą galima įgyvendinti parodose. Įmonės susipažįsta su savo konkurentais ir jų naudojamomis ideologijomis. Įmonės gali išbandyti savo produktus ir gauti grįžtamąjį ryšį. Rinkos stebėjimą galima atlikti iš anksto ir sužinoti, kokie produktai ar paslaugos neseniai pradėti gaminti. Dėl šios priežasties ESPHOUSES [ https://www.esphouses.es ] nuo 2007 m. kasmet vyksta į muges Rusijoje (Sankt Peterburge ir Maskvoje), Belgijoje (Gente ir Briuselyje), 4 kartus per metus lankomės Anglijoje (Londone), Birmingame, Glazge ir t. t. Buvome net Kinijoje, Pekino mugėje! Susisiekite su mumis [ https://www.esphouses.es/contacto/ ], jei norite įsigyti savo svajonių namus Kosta Blankoje, Ispanijoje. Turime geriausią nekilnojamąjį turtą ir komandą, kuri padės jums rasti tobulą nekilnojamąjį turtą.
Mes naudojame slapukus
Svarbiausi slapukai
Šie slapukai reikalingi, nes palengvina Jūsų paiešką ir padeda mums gerinti paslaugų kokybę.