Kai perkate nekilnojamąjį turtą, viena iš būtinų procedūrų yra sutarčių dėl elektros, vandens, dujų, telefono, interneto, šiukšlių, IBI, savininkų bendrijos ar kitų sutartyse numatytų paslaugų pakeitimas.
Dėl šių procedūrų reikia kreiptis į kiekvieną bendrovę, pateikti reikiamus dokumentus, nuvykti į jų biurus... Ar žinote, kaip pakeisti elektros energijos sutartį? Ar žinote, kokių dokumentų reikia norint pakeisti vandens sutartį?Kaip pakeisti žemės registro duomenis? Kaip nustatyti tiesioginį sąskaitų debetą į banko sąskaitą?Kiek laiko reikia laukti, kol bus atjungtos dujos?
Šios procedūros reikalauja žinių ir laiko, nes viskas turi būti pateikta teisingai, kad nereikėtų veltui važiuoti ar daug kartų konsultuotis ir prašyti dokumentų įvairiose įstaigose.
Esphouses surenka ir pateikia visus reikiamus dokumentus, suderina geriausias sąlygas, organizuoja tiesioginio debeto mokėjimus į Jūsų banko sąskaitą ir visą reikalą išsprendžia per 48 valandas.
Buvusio ir dabartinio savininko tapatybės dokumentai, duomenys apie nekilnojamąjį turtą, banko sąskaitos numeris, Universalus elektros ir dujų tiekimo taško kodas (CUPS), apžiūros ataskaita, pirkimo sertifikatas, gyvenamosios vietos tinkamumo gyventi pažymėjimas ir galiojantis antrojo naudojimo pažymėjimas...
Nesirūpinkite dėl dokumentų tvarkymo, mes viskuo pasirūpinsime.